Årsmøte 2014

Årsmøte i Foreningen Kystriksveien ble gjennomført 19 og 20 mai med busstur langs deler av Kystriksveien. Selve årsmøte ble gjennomført på Hurtigruten mellom Ørnes og Sandnessjøen.

Innkalling årsmøte 2014

Tid:      19.-20.mai 2014Sted:    Buss Brønnøysund – Ørnes, 19. mai            Hurtigruta Ørnes – Brønnøysund, 20. maiI år ønsker vi å invitere våre medlemmer til en busstur langs verdens vakreste reiserute, Kystriksveien, fra Brønnøysund til Ørnes, som en forsmak på årsmøte og strategiarbeid. Under bussturen vil det bli orientert om opplevelsestilbud, kommunene skal få presentert seg, og … Les mer

På bussturen fra Brønnøysund til Ørnes ble det gjort flere stopp med besøk på bla. Petter Dass museet, Grønsvik kystfort og Svartisen.

Protokoll årsmøte 2014.

Nytt styre er: